Něco pro HUBNUTÍ

10. srpna 2013 v 19:56 | Alice Mayer |  Ana,motivace,slim
Děvčátka,
projížděla jsem si články na internetu a hledala něco, co nám ještě může přilepšit. Třeba díky tomu trošku zhubnu :D:D

1. Vynechte sladké nápoje.
Jeden nealkoholický slazený nápoj obsahuje přibližně 225 kalorií, uvádí server msn. Lahev takového nápoje už obsahuje téměř tolik kalorií jako tabulka čokolády, jenže vás tolik neuspokojí. Nespasí vás ani nápoje s označením "light". Pokud si je dopřáváte každý den, vaše tělesná váha se může zvýšit až o 37 %, jak ukazují výzkumy. Slazené nápoje mají nulový obsah živin. Čistá voda prokáže vašemu tělu mnohem větší službu.


2. Snídejte i v případě, že nemáte hlad.
Ačkoli se toto doporučení opakuje pořád dokola, většina lidí stále ještě snídani přeskakuje. Přitom je však dokázáno, že lidé, kteří se vydatně nasnídají, mají menší tendence přejídat se v průběhu dne. Při snídani byste měli zkonzumovat od 250 do 500 kalorií.
3. Používejte menší talíře a sklenice.
Pokud budete při jídle používat menší nádobí, sníte zároveň i menší porce. Výzkumy ukazují, že sníme 92 % z naservírovaného jídla nezávisle na velikosti porce. Stejně tak se na vaší váze projeví, pokud přestanete kupovat "výhodná" obrovská balení potravin.


4. Odstraňte problematické jídlo.
Pokud víte, že máte v mrazáku velké balení zmrzliny, nejspíš na ni budete myslet tak dlouho, dokud ji nesníte. Nekupujte si zásoby problematických jídel, po nichž obvykle sáhnete, když vás "honí mlsná". Teprve pokud je nebudete mít na dosah, nebudete v pokušení.
. Přemýšlejte, než začnete opravdu jíst.
Představte si stupnici od jedné (máte takový hlad, že byste mohli polykat hřebíky) do deseti (jste tak přejedení, že se nemůžete ani hnout). Začněte jíst teprve tehdy, když váš hlad dosáhne stupně tři, a přestaňte, když se dostanete na stupeň sedm. Tak se vyhnete vlčímu hladu a ním spojenému přejídání.

6. Začněte jídlo polévkou, salátem či ovocem.
Pokud si dáte před hlavním jídlem předkrm, který obsahuje vlákninu nebo velké množství tekutin, sníží se váš hlad a ve finále sníte menší množství jídla. Výzkumy například dokázaly, že zelený salát s nízkotučnou zálivkou sníží objem jídla, které potom sníte, o 12 %.

7. Jezte co nejméně mimo dům.
Pokud obědváte každý den v restauraci vedle vaší kanceláře, budete mít s udržováním váhy pravděpodobně velký problém. Jídlo v restauraci má o padesát procent víc kalorií a tuku než stejné jídlo, které si připravíte doma.


8. Ničím se nerozptylujte.
Při jídle se zaměřte pouze a jen na své jídlo. Nerozptylujte se televizí, rádiem, telefonem, čtením ani žádnými jinými aktivitami. Teprve pokud se plně soustředíte na to, co jíte, dokáže váš mozek vyslat včas signál o nasycení.

Další informace

  • Pijte nízkotučné mléko, v krajní nouzi polotučné.
  • Jezte zelené olivy namísto černých. Ty černé mají třikrát vyšší energetickou hodnotu.
  • Když potřebujete "jenom něco chřoupat", chřoupejte mrkev nakrájenou na hranolky, nebo rýžové chlebíčky namísto tyčinek.
  • Jahody se šlehačkou vyměňte za jahody s tvarohem. Nízkotučný tvaroh rozmíchejte s trochou vanilkového cukru a případně umělým sladidlem. Je to dobrota, je to zdravé a téměř bez hříchu!
  • Pijte kefír, nebo kefírové nápoje. Jsou nízkotučné, obsahují bílkoviny a jsou s různými ovocnými příchutěmi. Ideální jsou také, když vás honí mlsná pozdě večer. Je dobré mít je vždycky v lednici.
  • Jezte polévky - masové vývary a nejrůznější zeleninové polévky. Mají málo kalorií, ale zasytí. Nesníte pak tolik brambor nebo těstovin. A můžete je jíst i jako hlavní chod k obědu či večeři.
  • Namísto pudinku si dejte dětskou ovocnou přesnídávku.
  • Raději než kus pizzy si ve stánku dejte gyros - mezi fastfoodem je to nejzdravější varianta.
  • Namísto hranolků si dejte vařené či pečené brambory nebo kaši. Ale jenom kolem 100 gramů. Půl talíře brambor k obědu či večeři by měli jíst jen horníci a dřevorubci!
  • Pijte bylinkové, zelené a ovocné čaje bez cukru. Působí blahodárně na organismus (podle složení) a mnohdy také pomáhají v hubnutí. Když už si čaj musíte osladit, použijte přírodní sladidlo, např. agávový sirup, který je méně kalorický, než klasický cukr. Ale jestliže jste milovníkem čaje a vypijete 10 hrníčků za den, zkuste si alespoň osladit jen každý druhý...
  • Namísto sladkého pečiva si ráno dejte müsli s mlékem nebo jogurtem. Jsou taky sladké, ale mají mnohem nižší glykemický index - nepodpoří vaši chuť na sladké a plynule uvolní energii.
  • Namísto brambůrků si dejte raději domácí pop-corn udělaný jen na trošce oleje. Pozor ale na pop-corn do mikrovlnky! Obsahuje spoustu tuku a taky nezdravá umělá barviva a aromata.
  • Polovinu přílohy vyměňte za zeleninu. Zeleniny může být i víc, brambor ne.
  • Nahraďte tatarku či majonézu jogurtovým dresingem či jinou nízkotučnou omáčkou. Velmi chutné vyrábí např. Heinz. Výborné jsou také řecké tzatziky
  • Omeletu si udělejte pouze z vaječných bílků. Žloutky jsou kalorická bomba. Jeden žloutek vám neublíží, ale omeleta či smaženice z 5 vajec, to je pořádná kalorická nálož. 100 gramů vaječného bílku má pouhých 52 kcal (218 kJ) oproti 322 kcal (1348 kJ) u žloutku. Bílek má pak zanedbatelných 0,2 gramu tuku, kdežto žloutek asi 26 gramů!
  • K svačině si dejte pomeranč nebo banán (nebo obojí) raději, než snickersku či horalku.

Tak snad to někomu pomohlo Usmívající se Já se určitě podle toho budu aspoň trošku snažit Usmívající se

Tak přeji krásný víkend s láskou AlicLíbající
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Tvá váha se pohybuje..

30-40 5.9% (7)
41-46 13.4% (16)
47-50 13.4% (16)
51-55 26.9% (32)
56-60 16.8% (20)
61-70 18.5% (22)
71- a více 5% (6)

Komentáře

1 proanabff proanabff | Web | 10. srpna 2013 v 20:18 | Reagovat

ahoj nechceš spřátelit? :3 kdyžtak napiš na blog:)

2 D. D. | Web | 10. srpna 2013 v 20:29 | Reagovat

Děkuji moc !
Já piju hodně ty slazené nápoje no...

3 Ko Ky Ko Ky | Web | 10. srpna 2013 v 21:23 | Reagovat

díky za gratulaci ;)

moc pěkný článek a máš bezva blog co jsem se jukla,tak se chci zeptat,jestli nechceš spřátelit?

4 Ko Ky Ko Ky | Web | 10. srpna 2013 v 21:48 | Reagovat

děkuji:)

5 Ayame Ayame | E-mail | Web | 10. srpna 2013 v 22:05 | Reagovat

Nesnídám... Ale alespoň nikdy nejím jinde než doma... xD

6 Eevee Eevee | E-mail | Web | 10. srpna 2013 v 23:24 | Reagovat

to zní moc zajímavě :).. jinak opožděně tě vítám zpátky mezi námi :D :)

7 Eevee Eevee | E-mail | Web | 10. srpna 2013 v 23:26 | Reagovat

[6]: promiň spletla jsem si blog :D... ale opravdu tehnle článek zní dost zajímavě :D.. asi si to někam přepíšu :)

8 Cherry Cherry | Web | 11. srpna 2013 v 0:21 | Reagovat

Pokud chce někdo hubnout zdravě, tak je to ok..ale já osobně bych se většiny pravidel a rad vůbec nedržela

9 Eve* Eve* | E-mail | Web | 11. srpna 2013 v 9:10 | Reagovat

Snickers k snídani? To kdo dělá, proboha? Fuj. :D A 250 - 500 kcal na snídani? To je nějak moc těch 500...

10 Zoey* Zoey* | Web | 11. srpna 2013 v 9:45 | Reagovat

Super článek :*  myslím si, že když si nandáš kolik sníš, tak nevadí, že u toho máš puštěnou tv :) a s těmi vajíčky- klidně bych si dělala jenom bílky, ale kam s těmi žloutky ?? O.o

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama